Home > MEKAN ÖNERİLERİ > Pizzanın Yeni Adresi Olivia’s Pizzeria

Pizzanın Yeni Adresi Olivia’s Pizzeria

Geçtiğimiz haftalarda almış olduğum bir mail ile başladı herşey .
Çok heyecanlanmışmış sizinde bildiğiniz gibi zaten ayakta fazla duramıyordum.Ama bu daveti geri çeviremezdim.Hadi sevil sanada biraz değişiklik olsun dedim ve düştüm yollara….
Sıcacık gülümsemesi ve işinin en iyi püf noktalarını bilen olivia’s ın sahibi sevgili Turgut bey karşıladı bizleri..
Çok şık tasarlanmış olan bir mekanda bulunmak benide mutlu etti.
Birazdan yayınlayacağım resimlerdede göreceksiniz ve bana hak vereceksiniz.
Turgut bey bize bu işe nasıl başladığından ve pizzanın sırlarından bahsetti.Şimdi ben size burdan bu bilgileri aktarmayacağım tabi nedenmi tabiki Olivia’s a gitmeniz gerek ben ne kadar size şöyle güzel böyle güzel desemde siz bir gidinde işte ben pizza yedim diyin.
Odun ateşinde pişiyor bu nedenle lezzetine lezzet katıyor…
Ah bu tada bayıldım .Alfiredo soslu sarımsaklı ekmek
Aman allahım bu kadarmı güzel bir tat olur .Beni tanıyanlar bilir ben sarımsak yemem ama bu bambaşka birşey ….
Bu tadı tekrar tatmak için en yakın zamanda orda olucam.(Turgut beye duyrulur… )
Napolitan pizza
Küflü peynir yemem diyenlere duyrulur bir tatdın vazgeçemezsiniz..
ben genelde pizzanın kenarlarını yemem çok sert olur.
Ama burda yedim ne serti puf puf olmuştu..
Bu tat ise rokalı pizza
Oda ne demeyin tatmanız şart diyeceğim bir pizza….
Milano pizza
Patlıcanlı pizza
Bu nefis pizza menüde yok ama bence en kısa zamanda olması gerekekn bir lezzet…
A aa ben yemem demeyin gittiğinizde mutlaka isteyin..
Vazgeçilmez tatlarınız arasında olacak..
Olivia’s da sadece pizza yok tabiki nefis çikolatalı pastalar
Dadına doyamayacağınız turtalar….
Ve tabiki cheecake…
Son söz olarak bu şık mekanda bir akşam yemeği yemek benim için zevkti.
Bundan sonra canım pizzamı çekti o zaman mekanız Olivia’s….
Categories: MEKAN ÖNERİLERİ
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment